WELKOM op mijn BLOG:




B A S EN S P O R T







HOU VAN SPORT IN HET ALGEMEEN, ZOWEL ACTIEF ALS PASSIEF





KIJK RUSTIG ROND , WIL JE EEN REACTIE ACHTERLATEN DAN KAN DAT ONDER AAN HET BERICHT



































dinsdag 1 november 2011

M'n nieuwe Stevens Cycle-Crossfiets

Vanmiddag stond m'n nieuwe  cycle-crossfiets  klaar  in de zaak van Scholten-Wielersport in Dalen,  en dus direkt opgehaald.

ziet er mooi uit en heb dan ook direct even een klein rondje gemaakt!   Voelt wel anders dan mijn race-fiets en ook het stuur is iets smaller  maar dat zal snel genoeg wennen.   Ik ga er dan  ook  morgenmiddag,   onze vaste fietstraining  op woensdag met mijn fietsmaten uit  Nw.Amsterdam,   de eerste kilometers op zetten.....




3 opmerkingen:

  1. Hey Bas, mooie STEVENS cyclecrosser, veel succes ermee, en kom hem maar eens uitproberen op de trainings-crossbaan in Odoorn.
    Afz: Bert uut Oring

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé pa! Mooie bike hoor! Ik ga hem morgen maar even goed van dichtbij bekijken. Maar morgenvroeg kun je er eerst zelf nog even van genieten :-)!

    Gr. Bastian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De fiets ziet er fraai uit. Het oog wil ook wat!
    Knap dat je dat nog onderneemt. Ik ben nooit begonnen aan een mountainbike en zou dat nu met de schouder ook niet meer kunnen. Dus ik cross met mijn stadsfiets wel de winter door (weer of geen weer) om de weerfoto's te schieten. Is ook goed voor de conditie, want voor je het weet is het weer voorjaar en willen we de weg op!
    Veel plezier met de nieuwe aanwinst en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen