WELKOM op mijn BLOG:




B A S EN S P O R T







HOU VAN SPORT IN HET ALGEMEEN, ZOWEL ACTIEF ALS PASSIEF





KIJK RUSTIG ROND , WIL JE EEN REACTIE ACHTERLATEN DAN KAN DAT ONDER AAN HET BERICHT



































zaterdag 22 oktober 2011

oude foto's....

kwam nog foto's tegen van vroeger:


                                in  het  voetbalelftal  tijdens  militaire  dienstperiode  1968 - 1969 Kampioensfoto!

                                jeugdleider tafeltennis jeugd  Erica           


Actiefoto uit een wedstrijd van het Bedrijfsvoetbal ;    destijds mijn werkgever IJsselcentrale in de jaren '70




mijn bromfiets Batavus Whippet.........












           
                                                                                     op m'n motor, een BMW  250


Ik woonde in Sloten en hier heeft ome Han mij op de vrachtauto van mijn opa gezet,  ook mijn opa was  tuinder.  hier ben ik bijna twee jaar


Hier heb ik m'n zoon op de plunjezak gezet,  die ik die dag in moest inleveren.   Hij kon z'n hoofd niet rechtop houden omdat de helm te zwaar was.


1 opmerking:

  1. Opvallend toch dat veel wielrenners, want neem aan dat je ook echt wedstrijden hebt gereden, gevoetbald hebben. Mijn man ook, want ja dat was traditie in zijn familie, maar zijn hart trok altijd naar het fietsen.
    Leuk al die foto's uit de oude doos.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen